mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
2024
(3929)
2023
(7738)
2022
(8694)
2021
(8939)
2020
(8201)
2019
(8884)
2018
(8712)
2017
(8707)
Fakultäten
(7910)
Architektur
(220)
Bau Geo Umwelt
(912)
Chemie
(447)
Elektrotechnik und Informationstechnik
(1282)
Informatik
(469)
Maschinenwesen
(1393)
Mathematik
(150)
Medizin
(657)
Physik
(225)
Sport- und Gesundheitswissenschaften
(267)
TUM School of Education
(104)
TUM School of Governance
(53)
Wirtschaftswissenschaften
(348)
Wissenschaftszentrum Weihenstephan
(1395)
Integrated Research Centers
(564)
Zentrale Einrichtungen und Institute
(233)
2016
(8840)
2015
(8228)
2014
(7148)
2013
(6758)
2012
(5783)
2011
(5565)
2010
(5430)
2009
(4599)
2008
(4112)
1989 - 2007
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2017
Fakultäten
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Relevance of learning analytics to measure and support students' learning in adaptive educational technologies
Document type:
Konferenzbeitrag
Author(s):
Bannert, Maria; Molenaar, Inge; Azevedo, Roger; Järvelä, Sanna; Gašević, Dragan
Pages contribution:
S. 568-569
Book / Congress title:
Proceedings of the Seventh International Learning Analytics & Knowledge Conference
Publisher:
ACM
Date of publication:
13.03.2017
Year:
2017
Language:
en
Fulltext / DOI:
doi:10.1145/3027385.3029463
TUM Institution:
Dep. Educational Sciences, LS f. Lehren und Lernen mit Digitalen Medien
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2017
Fakultäten
TUM School of Education
Lehrstuhl für Lehren und Lernen mit Digitalen Medien (Prof. Bannert)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Departments
Educational Sciences
Lehrstuhl für Lehren und Lernen mit Digitalen Medien (Prof. Bannert)
2017