User: Guest  Login
Advisor:
Paul, Manfred (Prof.Dr.)
Referee:
Paul, Manfred (Prof.Dr.); Schlichter, Johann (Prof.Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
DAT Datenverarbeitung, Informatik
Keywords:
Intelligente Lehrsysteme; Lerngemeinschaften; Computergestützte Unterweisung; Multi-Agentensysteme; Ontologien
Translated keywords:
Intelligent Tutoring Systems; Learning Communities; Computer Aided Instruction; Multi Agent Systems; Ontologies
Controlled terms:
Computerunterstütztes Lernen; Verteiltes System; Intelligentes Tutorsytem; Mehragentensytem; Lerngruppe
TUM classification:
DAT 030d; DAT 708d