Benutzer: Gast  Login
Titel:

Thinking with Indicators. Exploring the Epistemic Impacts of Academic Performance Indicators in the Life Sciences

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Müller, Ruth; de Rijcke, Sarah
Nicht-TUM Koautoren:
ja
Kooperation:
international
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Zeitschriftentitel:
Research Evaluation
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2017
Band / Volume:
26
Heft / Issue:
3
Seitenangaben Beitrag:
157-168
Volltext / DOI:
doi:10.1093/reseval/rvx023
Verlag / Institution:
Oxford University Press (OUP)
E-ISSN:
0958-20291471-5449
Publikationsdatum:
01.07.2017
Urteilsbesprechung:
0
Key publication:
Nein
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
not commissioned
Technology:
Ja
Interdisziplinarität:
Ja
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Ja
 BibTeX