- Titel:
Thinking with Indicators. Exploring the Epistemic Impacts of Academic Performance Indicators in the Life Sciences
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Müller, Ruth; de Rijcke, Sarah
- Nicht-TUM Koautoren:
- ja
- Kooperation:
- international
- Intellectual Contribution:
- Discipline-based Research
- Zeitschriftentitel:
- Research Evaluation
- Journal gelistet in FT50 Ranking:
- nein
- Jahr:
- 2017
- Band / Volume:
- 26
- Heft / Issue:
- 3
- Seitenangaben Beitrag:
- 157-168
- Volltext / DOI:
- doi:10.1093/reseval/rvx023
- Verlag / Institution:
- Oxford University Press (OUP)
- E-ISSN:
- 0958-20291471-5449
- Publikationsdatum:
- 01.07.2017
- Urteilsbesprechung:
- 0
- Key publication:
- Nein
- Peer reviewed:
- Ja
- commissioned:
- not commissioned
- Technology:
- Ja
- Interdisziplinarität:
- Ja
- Leitbild:
- ;
- Ethics und Sustainability:
- Ja
- BibTeX