mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
Research Centers
TUM Board of Management
Publikationen des Präsidenten
(45)
TUM Strategie und Exzellenzentwicklung
(1)
TUM Compliance Office
(8)
TUM Senior Excellence Faculty
Where we are
(1)
SEF Publications
(8)
EoE Publications
(3678)
2022
(117)
2021
(277)
2020
(266)
2019
(252)
2018
(302)
2017
(414)
2016
(319)
2015
(234)
2014
(303)
2013
(259)
2012
(232)
1011
(174)
2010
(120)
2009
(131)
2008
(199)
2007
(79)
Publikationslisten
(975)
TUM Sustainability
(8)
Functional Units
Partnerschaftliche Einrichtungen
Schools
Service Facilities
TUM Institute for LifeLong Learning
Central Administration
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Hochschulpräsidium
TUM Senior Excellence Faculty
EoE Publikationen
2022
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Learning to Diagnose Primary Students’ Mathematical Competence Levels and Misconceptions in Document-Based Simulations
Document type:
Buchbeitrag
Author(s):
Wildgans-Lang, A., Scheuerer, S., Obersteiner, A., Fischer, F., Reiss, K. M.
Pages contribution:
17-31
Editor:
Fischer, Frank; Opitz, Ansgar
Book title:
Learning to Diagnose with Simulations: Examples fromTeacher Education and Medical Education
Publisher:
Springer
Publisher address:
Cham
Year:
2022
Print-ISBN:
978-3-030-89146-6
DOI:
doi:https://doi.org/10.1007/978-3-030-89147-3_3
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2022
Schools und Fakultäten
TUM School of Social Sciences and Technology
Lehrstuhl für Didaktik der Mathematik (Prof. Obersteiner)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Departments
Educational Sciences
Lehrstuhl für Didaktik der Mathematik (Prof. Obersteiner)
2022
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Hochschulpräsidium
TUM Senior Excellence Faculty
EoE Publikationen
2022