Benutzer: Gast  Login
Titel:

COVID‐digital health literacy and subjective well‐being of students in Ghana: Mediation‐moderation analyses

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Quansah, Frank; Ankomah, Francis; Agormedah, Edmond K.; Abieraba, Richard S. K.; Srem‐Sai, Medina; Hagan, John E., Jr.; Okan, Orkan; Dadaczynski, Kevin; Schack, Thomas
Zeitschriftentitel:
Health Science Reports
Jahr:
2022
Band / Volume:
5
Heft / Issue:
6
Reviewed:
ja
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.1002/hsr2.916
Verlag / Institution:
Wiley
E-ISSN:
2398-88352398-8835
Impact Factor:
1,95
Scimago-Quartil:
Q2
Status:
Verlagsversion / published
Publikationsdatum:
01.11.2022
Semester:
WS 22-23
TUM Einrichtung:
Professur Health Literacy
 BibTeX