- Titel:
Fictional Video Cases on Parent-Teacher Conversations: Authenticity in the Eyes of Teachers and Teacher Education Students
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Deng, Mengsi; Aich, Gernot; Bakaç, Cafer; Gartmeier, Martin
- Nicht-TUM Koautoren:
- ja
- Kooperation:
- national
- Intellectual Contribution:
- Learning and Pedagogical Research
- Zeitschriftentitel:
- Education Sciences
- Journal gelistet in FT50 Ranking:
- nein
- Jahr:
- 2020
- Band / Volume:
- 10
- Heft / Issue:
- 3
- Seitenangaben Beitrag:
- 63
- Volltext / DOI:
- doi:10.3390/educsci10030063
- Verlag / Institution:
- MDPI AG
- E-ISSN:
- 2227-7102
- Publikationsdatum:
- 07.03.2020
- Urteilsbesprechung:
- 0
- Key publication:
- Nein
- Peer reviewed:
- Ja
- commissioned:
- not commissioned
- Technology:
- Nein
- Interdisziplinarität:
- Nein
- Leitbild:
- ;
- Ethics und Sustainability:
- Ja
- BibTeX
Versionen
Angezeigte Version:
Version 2 (Aktuelle Version) vom
28.02.2022, 14:49:39
von
Octavianus, Edo
Andere Versionen des Dokuments: