Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Grüninger, R., Specht, I., Schnotz, W. & Lewalter, D.
Personale Bedingungen der Verarbeitung von fragilem Wissen in Museen
Unterrichtswissenschaft
2013
41
1
2-19

Mehr ...

Ruf, A.;Berges, M.;Hubwieser, P.
Types of assignments for novice programmers
Proceedings of the 8th Workshop in Primary and Secondary Computing Education on - WiPSE '13
ACM Press
2013

Mehr ...

Achter, M.; Nerdel, C.
Blut ist nicht gleich Blut
8-10
Experimentieren Sie! Biologieunterricht mit Aha-Effekt
Cornelsen Scriptor
2013

Mehr ...

Beck, C.; Nerdel, C.
Repräsentationen als schwierigkeitsgenerierende Merkmale bei Aufgaben
82
Naturwissenschaftliche Bildung zwischen Science- und Fachunterricht
40. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Chemie und Physik
2013

Mehr ...

Beck, C.; Nerdel, C.
Repräsentationen als schwierigkeitsgenerierende Merkmale bei Biologieaufgaben
198-199
Theorie – Empirie – Praxis:
19. Internationale Tagung der Fachsektion Didaktik der Biologie (FDdB) im VBiO
kassel university press GmbH
2013

Mehr ...

Fröhlich, Gabriele;Goldschmidt, Marlen;Bogner, Franz X.
The effect of age on students’ conceptions of agriculture
Studies in Agricultural Economics
2013
115
2
61-67

Mehr ...

Goldschmidt, Marlen;Bogner, Franz X.
Associations with plant genetic engineering: A perception analysis of students’ hopes and fears
Studies in Agricultural Economics
2013
115
3
143-149

Mehr ...

Johannes, Christine;Fendler, Jan;Seidel, Tina
Teachers’ perceptions of the learning environment and their knowledge base in a training program for novice university teachers
International Journal for Academic Development
2013
18
2
152-165

Mehr ...

Zendler, A.;Hubwieser, P.
The influence of (research-based) teacher training programs on evaluations of central computer science concepts
Teaching and Teacher Education
2013
34
130-142

Mehr ...

Stürmer, Kathleen;Seidel, Tina;Schäfer, Stefanie
Changes in professional vision in the context of practice
Gruppendynamik und Organisationsberatung
2013
44
3
339-355