mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
2024
(2496)
2023
(7184)
2022
(8621)
2021
(8879)
2020
(8163)
2019
(8859)
Fakultäten
(8163)
Architektur
(117)
Bau Geo Umwelt
(808)
Chemie
(169)
Elektrotechnik und Informationstechnik
(1251)
Informatik
(524)
Luftfahrt, Raumfahrt und Geodäsie
(505)
Maschinenwesen
(1236)
Mathematik
(163)
Medizin
(761)
Physik
(243)
Sport- und Gesundheitswissenschaften
(355)
TUM Campus Straubing für Biotechnologie und Nachhaltigkeit
(107)
TUM School of Education
(136)
TUM School of Governance
(104)
Wirtschaftswissenschaften
(380)
Wissenschaftszentrum Weihenstephan
(1312)
Integrated Research Centers
(438)
Zentrale Einrichtungen
(258)
2018
(8689)
2017
(8680)
2016
(8816)
2015
(8209)
2014
(7123)
2013
(6741)
2012
(5770)
2011
(5557)
2010
(5415)
2009
(4589)
2008
(4098)
1989 - 2007
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2019
Fakultäten
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Document type:
Zeitschriftenaufsatz
Author(s):
Engelmann, Petra; Bannert, Maria
Title:
Fostering students’ emotion regulation during learning: Design and effects of a computer-based video training
Journal title:
International Journal of Emotional Education
Year:
2019
Journal volume:
11
Journal issue:
2
Pages contribution:
S. 3-16
Language:
en
WWW:
https://psycnet.apa.org/record/2021-12024-001
TUM Institution:
Dep. Educational Sciences, LS f. Lehren und Lernen mit Digitalen Medien
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2019
Fakultäten
TUM School of Education
Lehrstuhl für Lehren und Lernen mit Digitalen Medien (Prof. Bannert)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Departments
Educational Sciences
Lehrstuhl für Lehren und Lernen mit Digitalen Medien (Prof. Bannert)
2019