- Titel:
State-of-the-Art to Measure the TPACK Level of Trainees in Higher Education to Increase the Learnability of the Train-The-Trainer (TTT) Sessions
- Dokumenttyp:
- Konferenzbeitrag
- Autor(en):
- Faizan, Nilufer; Gottlieb, Matthias; Löffler, Alexander; Utesch, Matthias C.; Krcmar, Helmut
- Nicht-TUM Koautoren:
- nein
- Kooperation:
- national
- Intellectual Contribution:
- Learning and Pedagogical Research
- Kongress- / Buchtitel:
- 2019 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)
- Kongress / Zusatzinformationen:
- Dubai, UAE
- Verlag / Institution:
- IEEE
- Publikationsdatum:
- 01.04.2019
- Jahr:
- 2019
- Monat:
- Apr
- Print-ISBN:
- 9781538695067
- Volltext / DOI:
- doi:10.1109/educon.2019.8725056
- Key publication:
- Nein
- Peer reviewed:
- Ja
- International:
- Ja
- Book review:
- Nein
- commissioned:
- not commissioned
- Interdisziplinarität:
- Nein
- Leitbild:
- ;
- Technology:
- Nein
- Ethics und Sustainability:
- Nein
- BibTeX
Versionen
Angezeigte Version:
Aktuelle Version vom
21.09.2022, 15:21:46
von
Octavianus, Edo
Andere Versionen des Dokuments: