Behnen, G., Boley, C., Fischer, O., Meier, C., Nevrly, T., Müller, J.Design and Optimization of the 8.800 m long Bossler Tunnel for the Highspeed Railway Line Stuttgart – UlmProceedings of the World Tunnel Congress (WTC) 2017 – Surface challenges – Underground solutions2017
Behnen, G.; Boley, C.; Fischer, O.; Meier, C.; Nevrly, T.; Müller, J.Design and Optimization of the 8.800 m long Bossler Tunnel for the Highspeed Railway Line Stuttgart - UlmWorld Tunnel Congress (WTC) 2017 Surface challenges - Underground solutions2017
Fischer, O., Behnen, G., Nevrly, T.Besondere Fragestellungen und Innovationen im Tunnelbau am Beispiel des Boßlertunnels / Albaufstieg (NBS Wendlingen – Ulm)57-685. Münchener Tunnelbausymposium2016
Nevrly, T. ; Fischer, O.About the design of new or the recalculation of existing inner linings of tunnels taking into account the non-linear material behaviour of concreteFourth International fib Congress 2014: Improving Performance of Concrete Structures2014
Behnen, G. ; Nevrly, T. ; Fischer, O.Soil-structure interaction in tunnel lining analysesGeotechnik20152S. 96-106
Fischer, O.; Nevrly, T.; Behnen, G.Fertigteile im Tunnelbau235 - 302BetonKalender 2014Bergmeister, K.; Fingerloos, F.; Ernst und Sohn2014
Nevrly, T.Citytunnel Malmö E 201 – Besondere Bemessungsfragen, Beispiel BrandschutzMünchner Massivbau Seminar 20102010
Nevrly,T.; Tirpitz, E.R.Der Citytunnel Malmö Los E 201 - Ein gemeinsamer Erfolg von Bauherr, Auftragnehmer und PlanernJahrbuch 2009 BautechnikVDI Verlag2008
Bergmeister, K.; Fischer, O.; Nevrly, T.; Boley, C.Mobilitätszentren – Innerstädtische Bahnhofsbau-werke11-170Beton-Kalender 2012Bergmeister, K.; Fingerloos, F.; Wörner, J.-D.Ernst & Sohn2012
Fischer, O.; Nevrly, T.; Schikora, K.; Piegendorfer, M.Unbewehrte Innenschalen im Tunnelbau – Anwendung, Bemessungsfragen und Erfahrungen aus dem In- und AuslandTagungsunterlagen zum VfSVI-Seminar „Konstruktiver Ingenieurbau“2012