Cooperative multi-robot manipulation under uncertain kinematic grasp parameters
Kooperative Multi-Roboter Manipulation unter unsicheren kinematischen Greifparametern
Erhart, Sebastian
Fakultät für Elektrotechnik und Informationstechnik
Hirche, Sandra (Prof. Dr.)
Hirche, Sandra (Prof. Dr.); Prattichizzo, Domenico (Prof., Ph.D.); Diepold, Klaus (Prof. Dr.)
ELT Elektrotechnik
Cooperative manipulation, Multi-robot systems, Robust force/motion tracking
Kooperative Manipulation, Multi-Roboter Systeme, Robuste Kraft-/Beweungs-Folgeregelung
MSR 550d