User: Guest  Login
Sort by:
and:
More ...

Elkarmoty, M.; Helal, K.; Allam, H.; Ali, M.; Sholqamy, M.; Elbakri, A.; Deraz, R.; Pugacheva, P.; Rupfle, J.; Kollofrath, J.; Sessa, C.; Popovych, O.; Maier, B.; Pinero, A.; Schumacher, T.; Procureur, S.; Gomez, H.; Attié, D.; Mandjavidze, I.; Magnier, P.; Benoit, M.; Gable, P.; Guerriero, E.; Serikoff, N.; Mouret, J.B.; Charlès, B.; Lehuraux, M.; Benoit, T.; Calvet, D.; Coppolani, X.; Kebbiri, M.; Mas, P.; Bouteille, S.; Morishima, K.; Kuno, M.; Nishio, A.; Kitagawa, N.; Manabe, Y.; Takasaki, F.; Fujii, H.; Satoh, K.; Kodama, H.; Hayashi, K.; Odaka, S.; Date, Y.; Sugiura, M.; Anwar, H.; Tayoubi, M.; Helal, H.; Grosse, C.U.
Discovery and validation of the North Face Corridor in the Great Pyramid of Giza using non-destructive techniques.
Research and Review Journal of Nondestructive Testing
2023
1(1)
Jul

More ...

Stüwe, I.; Pasch, P.; Grosse, C.U.
Automatized Scaling Monitoring in Pipelines with Resonance Testing.
Research and Review Journal of Nondestructive Testing
2023
1(1)
Jul

More ...

Brausch-Böger, M. & Förster, M.
Der Zusammenhang von Selbstlernkompetenzen und Berufserfahrung nicht-traditioneller Studierenden in einem neuartigen, berufsbegleitenden Blendend Learning Studiengang.
Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik (BWP) 2023 der deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
2023

More ...

Frisch, J.; Sripragash, L.; Goldammer, M.; Grosse, C.U.
Layer thickness measurement of ceramic systems with a numerical model for flash thermography.
Research and Review Journal of Nondestructive Testing
2023
1(1)
Jul

More ...

Bauer, T. & Förster, M.
Impact of Student Diversity on Learning: Flipped Classroom vs. Traditional Courses.
World Education Research Association (WERA) Focal Meeting 2023
2023

More ...

Frisch, J.; Blaensdorf, C.; Hempfer, A.; Pamplona-Bartsch, M.; Grosse, C.U.
Active thermography to look beneath the surface of a historic German aircraft.
Research and Review Journal of Nondestructive Testing
2023
1(1)
Jul

More ...

Bauer, T. & Förster, M.
Impact of Student Diversity on Learning: Flipped Classroom vs. Traditional Courses.
Paris Conference of Education (PCE)
2023

More ...

Bauer, T., Förster, M. & Maur, A.
Auswirkung der Diversität der Studierenden auf das Lernen: Flipped Classroom vs. traditionelle Lehrveranstaltungen.
Chancentagung 2023 „Mehr Chancen für Vielfalt: Digitalisierte Lehre“,
2023

More ...

Bauer, T. & Förster, M.
Weiterbildungsstudiengänge im Blended-Learning Format unter Berücksichtigung der zunehmenden Heterogenität der Studierenden.
Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik (BWP) 2023 der deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)
2023

More ...

Bauer, T. & Förster, M.
Role of Course Design and Emotions in Dropout Behavior: Flipped Classroom versus Traditional Lecture.
Annual Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), Pre-Conference JURE 2023
2023