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Titel:

Effectiveness, Acceptability, and Mechanisms of Change of the Internet-Based Intervention StudiCare Mindfulness for College Students: a Randomized Controlled Trial

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Küchler, Ann-Marie; Kählke, Fanny; Vollbrecht, Danielle; Peip, Katharina; Ebert, David D.; Baumeister, Harald
Zeitschriftentitel:
Mindfulness
Jahr:
2022
Band / Volume:
13
Jahr / Monat:
2022-08
Heft / Issue:
9
Seitenangaben Beitrag:
2140-2154
Sprache:
en
Volltext / DOI:
doi:10.1007/s12671-022-01949-w
Verlag / Institution:
Springer Science and Business Media LLC
Print-ISSN:
1868-8527
E-ISSN:
1868-8535
Impact Factor:
3.801
Scimago-Quartil:
Q2
Publikationsdatum:
10.08.2022
Semester:
SS 22
TUM Einrichtung:
Psychology & Digital Mental Health Care
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