Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Beck, Friederike;Martínez, Santiago Álvarez-Ossorio;Bogenberger, Klaus;Loder, Allister
Analyzing the 9-Euro-Ticket Mode Choice Impact Using GPS Panel Data and Discrete Choice Models: First Insights
Arbeitsberichte Mobility Policy
2024
5

Mehr ...

Munk, Simon;Ziernwald, Lisa;Heine, Jörg-Henrik;Holzberger, Doris
How generalizable is the relationship between feedback and reading literacy across different competence levels, multilingual learners, and countries? A meta-analytic approach
International Journal of Educational Research Open
2024
7
Oct
100382

Mehr ...

Zönnchen, Benedikt;Böhm, Charlotte;von Schwichow, Helene;Socher, Gudrun;Wurster, Stefan
Empowering Interdisciplinary Expertise: Evaluating the Impact of Chalange-Based Learning on AI and Sustainability Literacy in Higher Education
5998-6007
EDULEARN Proceedings
IATED
2024

Mehr ...

Heldt, Eugénia C.; Dörfler, Thomas
Revitalizing the World Bank: Engagement with the Private Sector and Scope Expansion
143–153
The Elgar Companion to the World Bank
Vetterlein, Antje; Schmidtke, Tobias
Edward Elgar Publishing
2024

Mehr ...

Ludwig, Tobias; Pittich Daniel
Digital angereicherter Unterricht als Lern- und Professionalisierungsumgebung
Tagung „Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten“
2024

Mehr ...

Maurer, Julian Walter
La Ley alemana sobre la Prueba de las Condiciones Esenciales aplicables a una Relación Laboral como freno a la transformación digital. Cómo Alemania se está retrasando en la digitalización del ámbito del derecho laboral
LABOS Revista De Derecho Del Trabajo Y Protección Social
2024
5
2
Jul
167-178

Mehr ...

Maurer, Julian Walter
Der Ansatz eigendynamischer politischer Prozesse als Erklärungsansatz in der Digitalpolitik – Das Fallbeispiel der elektronischen Patientenakte
Fernuniversität in Hagen
2024

Mehr ...

Warwas, J., Weyland, U., Wilczek, L., Seeber, S., Krebs, P., Wittmann, E.
PROMOTING STRESS-COPING COMPETENCE AMONG TRAINEES IN THE NURSING PROFESSION: HOW SUCCESSFUL IS A STRESS-COPING TRAINING PROGRAM?
7169-7169
EDULEARN Proceedings
IATED
2024

Mehr ...

Wittmann, E., Frommberger, D. & Weyland, U.
Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2021
2022

Mehr ...

Rechl, F., & Wittmann, E.
Digitalisierungsbezogene Lehrkräftebildung beruflicher Schulen und phasenübergreifende Vernetzung
QLB-Abschlusstagung „Digitale Transformation und Lehrkräftebildung“
Universität Trier
2023