Kehr, H. M.Führung und Motivation: Implizite Motive, explizite Ziele und die Steigerung von Willenskraft.Personalführung, 4/2011,2011
Steiner, S., Diehl, B.; Engeser, S. & Kehr, H. M.Nachhaltigkeits-Innovationen durch Nutzerintegration: Implikationen für eine optimierte NutzerInnenansprache und Gestaltung von Innovationsworkshops. [Sustainability innovations through user integration.],Zeitschrift für Umweltpsychologie. 15(1),2011
Schattke, K.;Koestner, R.;Kehr, H. M.Does low self-determination in childhood predict adult levels of implicit/explicit motive incongruence?6th SELF Biennial International ConferenceQuebec, Canada2011
Müller, L. M.;Schattke, K.;Schiepe-Tiska, A.;Forster, F.;Kehr, H. M.Achievement incentives in creative problem solving31st Motivationspsychologischen Kolloquium (MPK)Munich, Germany2011
Steiner, S.;Kehr, H. M.Jeder spricht vom Korrumpierungseffekt, aber keiner tut etwas dagegen. Kann tätigkeitskongruentes Belohnen den Korrumpierungseffekt verhindern?31st Motivationspsychologischen Kolloquium (MPK)Munich, Germany2011
Kehr, H. M.;Schattke, K.;Schiepe-Tiska, A.;Steiner, S.;Strasser, A. The compensatory model of motivation and volition - implications for research on flow, motive discrepancy, volitional depletion, and the undermining effect of intrinsic motivation31st Motivationspsychologisches Kolloquium (MPK)Munich, Germany2011
Seeliger, J.;Schattke, K.;Schiepe, A.;Kehr, H. M.The impact of visual representations on the effectiveness of corporate visions 15th conference of the European Association of Work and Organizational Psychology (EAWOP)Maastricht, The Netherlands2011
Seeliger, J.;Schattke, K.;Schiepe, A.;Kehr, H. M. Quality assessment of corporate visions11th conference of the European Academy of Management (EURAM)Tallinn, Estonia2011
Kehr, H. M.Führung und Motivation: Implizite Motive, explizite Ziele und die Steigerung von WillenskraftPersonalführung2011466-71
Steiner, S.;Diehl, B.;Engeser, S.;Kehr, H. M.Nachhaltigkeits-Innovationen durch Nutzerintegration: Implikationen für eine optimierte NutzerInnenansprache und Gestaltung von Innovationsworkshops. [Sustainability innovations through user integration.]Zeitschrift für Umweltpsychologie201115152-70