mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
Benutzer: Gast
Login
de
en
Titel:
Teacher learning from analysis of videotaped classroom situations: Does it make a difference whether teachers observe their own teaching or that of others?
Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Seidel, Tina; Stürmer, Kathleen; Blomberg, Geraldine; Kobarg, Mareike; Schwindt, Katharina
Zeitschriftentitel:
Teaching and Teacher Education
Jahr:
2011
Band / Volume:
27
Monat:
feb
Heft / Issue:
2
Seitenangaben Beitrag:
259-267
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.tate.2010.08.009
Verlag / Institution:
Elsevier BV
BibTeX
Vorkommen:
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Publikationen
2011
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2011
Fakultäten
TUM School of Education
Lehrstuhl für Pädagogische Psychologie (Prof. Seidel)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Social Sciences and Technology
Departments
Educational Sciences
Lehrstuhl für Pädagogische Psychologie (Prof. Seidel)
2011