- Titel:
How cognitive and environmental constraints influence the reliability of simulated animats in groups
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Fischer, D.; Mostaghim, S.; Albantakis, L.
- Nicht-TUM Koautoren:
- ja
- Kooperation:
- international
- Intellectual Contribution:
- Learning and Pedagogical Research
- Zeitschriftentitel:
- PLOS ONE
- Journal gelistet in FT50 Ranking:
- nein
- Jahr:
- 2020
- Jahr / Monat:
- 2020-02
- Volltext / DOI:
- doi:10.1371/journal.pone.0228879
- Verlag / Institution:
- PLOS
- Verlagsort:
- San Francisco, California, USA
- Eingereicht (bei Zeitschrift):
- 04.07.2019
- Angenommen (von Zeitschrift):
- 24.01.2020
- Publikationsdatum:
- 07.02.2020
- Urteilsbesprechung:
- 0
- Key publication:
- Nein
- Peer reviewed:
- Ja
- International:
- Ja
- commissioned:
- not commissioned
- Technology:
- Ja
- Interdisziplinarität:
- Nein
- Leitbild:
- Communication, Information
- Ethics und Sustainability:
- Nein
- BibTeX
Versionen
Angezeigte Version:
Version 2 (Aktuelle Version) vom
25.02.2022, 11:42:09
von
Octavianus, Edo
Andere Versionen des Dokuments: