Deutschland − ein attraktiver Standort für Familienunternehmen? Ergebnisse der Studienreihe „Länderindex Familienunternehmen“ und Rezeption in Wissenschaft und Politik
FuS - Zeitschrift für Familienunternehmen und Strategie
2024
Duale Ausbildung und Weiterbildung in Mittel- und Osteuropa - Beitrag der deutschen Familienunternehmen
FuS - Zeitschrift für Familienunternehmen und Strategie
2023
New Work: Unabhängig von Zeit und Ort arbeiten? Ergebnisse einer Befragung auf den Karrieretagen Familienunternehmen 2022
FuS - Zeitschrift für Familienunternehmen und Strategie
2023
Leveraging Incentives for Future Work Challenges: Exploring the Employee Perspective
Journal of Total Rewards, Second Quarter 2023 | Volume 32 | No. 2
2023
How Do Employee Incentives Work? A Systematic Review with Implications for Research and Practice
Academy of Management Proceedings
2022
2022
1
Consumer-to-Business Selling: Advancing Second-Hand Markets to Extend Product Use Phases
14th ISIE Socio-Economic Metabolism section conference: Transforming Socio-Economic Metabolisms in Times of Multiple Crises
Vienna, Austria
2022
Motivating consumer-to-business smartphone returns: Evidence from a factorial survey experiment
Journal of Cleaner Production
2022
369
133114
Separation of Selection and Appraisal: Do Employee Selection Algorithms Reduce or Foster Appraisal Biases?
„International Workshop on Digitalization in Economics and Management“
Heilbronn
2020
Subjective performance evaluation in digitalized working environments: The impact of virtual backgrounds
WK Personal
Düsseldorf
2021
Kommunikation in digitalen Lehr- und Lernsettings im Online-Semester 2020
Hochschulen in der Pandemie
transcript Verlag
2022