User: Guest  Login
Faculty/School:
Fakultät für Maschinenwesen
Advisor:
Lindemann, Udo (Prof. Dr.)
Referee:
Ulbrich, Heinz (Prof. Dr. Dr. habil.); Blessing, Lucienn (Prof. Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
MAS Maschinenbau
Keywords:
Erweitertes Vorgehensmodell; Methoden; Hilfsmittel; Werkzeuge; Analyse; Dokumentation; frühe Phasen der Produktentwicklung; Ideenformular; Ideendatenbank; Konzeptdatenbank; Methodenauswahlwerkzeug; Entwicklung elektromagnetischer Bremsen
Translated keywords:
analysis; methodes; product development; tools; documentation; early stages of product development; design information management; information representation; systematic product development process; brake systems
Controlled terms:
Produktentwicklung; Vorgehensmodell; Integrierte Planung; Flexible Planung
TUM classification:
MAS 042d