The dynamics of eukaryotic replication initiation revealed at the single-molecule level
Die Dynamik der eukaryotischen Replikationsinitiierung auf Einzelmolekülebene enthüllt
Scherr, Matthias Josef
Fakultät für Physik
Duderstadt, Karl (Prof. Dr.)
Duderstadt, Karl (Prof. Dr.); Sattler, Michael (Prof. Dr.)
BIO Biowissenschaften; PHY Physik
DNA replication, transcription, single-molecule, TIRF, chromatin, origin licensing, RNA polymerase, MCM helicase, ORC, cohesin, loop extrusion
DNA-Replikation, Transkription, Einzelmolekül, TIRF, Chromatin, Ursprungslizensierung, RNA-Polymerase, MCM-Helikase, ORC, Cohesin, Schleifenextrusion
PHY 820