mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
Benutzer: Gast
Login
de
en
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2024
(4582)
Schools und Fakultäten
(4175)
Integrated Research Centers
(113)
Former Munich Center for Technology in Society (MCTS)
(5)
Institute for Advanced Study (IAS)
(31)
Munich Data Science Institute (MDSI)
Munich Institute of Biomedical Engineering (MIBE)
(2)
Munich Institute of Robotics and Machine Intelligence (MIRMI) - The AI Mission Institute (AIM)
(48)
Munich School of Engineering
(27)
Zentrale Einrichtungen
(294)
2023
(7912)
2022
(8723)
2021
(8937)
2020
(8200)
2019
(8870)
2018
(8669)
2017
(8687)
2016
(8835)
2015
(8224)
2014
(7150)
2013
(6756)
2012
(5775)
2011
(5563)
2010
(5427)
2009
(4595)
2008
(4109)
1989 - 2007
Elektronische Prüfungsarbeiten
Open Access Publikationen
Forschungsdaten
TUM.University Press
Sammlungen
Projekte
Einrichtungen
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2024
Integrated Research Centers
Institute for Advanced Study (IAS)
Zurück
Zurück zum Anfang der Trefferliste
Dauerhafter Link zum angezeigten Objekt
Titel:
Learning within fiber-crafted algorithms: Posthumanist perspectives for capturing human-material collaboration
Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Keune, Anna
Zeitschriftentitel:
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
Jahr:
2024
Band / Volume:
19
Heft / Issue:
1
Seitenangaben Beitrag:
37-65
Volltext / DOI:
doi:10.1007/s11412-023-09412-1
Verlag / Institution:
Springer Science and Business Media LLC
E-ISSN:
1556-16071556-1615
Publikationsdatum:
21.02.2024
BibTeX
Vorkommen:
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2024
Integrated Research Centers
Institute for Advanced Study (IAS)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Forschungszentren
Institute for Advanced Study (IAS)
Fellows
Active
Keune, Anna
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Forschungszentren
Institute for Advanced Study (IAS)
Research Areas
Research Area: Gender and Diversity in Science and Engineering
Focus Group: Learning Sciences and Educational Design Technologies