An investigation of belief-free DRL and MCTS for inspection and maintenance planning
Journal of Infrastructure Preservation and Resilience
2024
5
1
Optimal adaptive decision rules in geotechnical construction considering uncertainty
Géotechnique
2024
74
13
Dec
1622-1633
How do ML practitioners perceive explainability? an interview study of practices and challenges
Empirical Software Engineering
2024
30
1
Dual Image Cropping Algorithm for Enabling Redundant ASIL-D Safe Lane Detection
2875-2882
2024 IEEE 27th International Conference on Intelligent Transportation Systems (ITSC)
IEEE
2024
Digitalisierungsbezogene Kompetenzen von (angehenden) Lehrkräften unabhängig von ihrer Selbsteinschätzung erheben – Ein Rapid Review zur Übersicht verfügbarer Testinstrumente
Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten
2024
Lehrkräfte in der digitalen Transformation: Perspektiven aus drei Forschungssynthesen
Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten
2024
Teacher Collaboration in Professional Development Interventions – A Systematic Review
Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten
2024
TUM Clearing House Unterricht: Past, Present, and Future
Digitale Transformation für Schule und Lehrkräftebildung gestalten
2024
List of References of included studies for: Emotional Intelligence Trainings for University Students: a Systematic Review of Models, Content, and Measures
PsychArchives
2024
Aug