Benutzer: Gast  Login
Titel:

Design and Transition of an Emergency E-Learning Pathology Course for Medical Students_Evaluation of a Novel Course Concept

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Holzmann-Littig, Christopher ; Jedlicska, Nana ; Wijnen-Meijer, Marjo ; Liesche-Starnecker, Friederike ; Schmidt-Bäse, Karen ; Renders, Lutz ; Weimann, Katja ; Konukiewitz, Björn ; Schlegel, Jürgen
Stichworte:
Article ; remote education ; pathology ; flipped classroom ; medical education ; e-learning ; COVID-19
Zeitschriftentitel:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education
Jahr:
2023
Band / Volume:
13
Heft / Issue:
1
Seitenangaben Beitrag:
112-129
Volltext / DOI:
doi:10.3390/ejihpe13010008
Verlag / Institution:
MDPI
E-ISSN:
2254-9625
Publikationsdatum:
09.01.2023
CC-Lizenz:
by, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
 BibTeX