Benutzer: Gast  Login
Titel:

Marketing Strategies for Cultured Meat: A Review

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Siddiqui, Shahida Anusha ; Khan, Sipper ; Murid, Misbah ; Asif, Zarnab ; Oboturova, Natalya Pavlovna ; Nagdalian, Andrey Ashotovich ; Blinov, Andrey Vladimirovich ; Ibrahim, Salam A. ; Jafari, Seid Mahdi
Stichworte:
Review ; cultured meat ; marketing strategies ; affordability ; familiarity ; drivers ; consumer acceptability
Zeitschriftentitel:
Applied Sciences
Jahr:
2022
Band / Volume:
12
Heft / Issue:
17
Volltext / DOI:
doi:10.3390/app12178795
Verlag / Institution:
MDPI
E-ISSN:
2076-3417
Publikationsdatum:
01.09.2022
CC-Lizenz:
by, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
 BibTeX