- Titel:
Marketing Strategies for Cultured Meat: A Review
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Siddiqui, Shahida Anusha ; Khan, Sipper ; Murid, Misbah ; Asif, Zarnab ; Oboturova, Natalya Pavlovna ; Nagdalian, Andrey Ashotovich ; Blinov, Andrey Vladimirovich ; Ibrahim, Salam A. ; Jafari, Seid Mahdi
- Stichworte:
- Review ; cultured meat ; marketing strategies ; affordability ; familiarity ; drivers ; consumer acceptability
- Zeitschriftentitel:
- Applied Sciences
- Jahr:
- 2022
- Band / Volume:
- 12
- Heft / Issue:
- 17
- Volltext / DOI:
- doi:10.3390/app12178795
- Verlag / Institution:
- MDPI
- E-ISSN:
- 2076-3417
- Publikationsdatum:
- 01.09.2022
- CC-Lizenz:
- by, https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
-
- BibTeX