Benutzer: Gast  Login
Titel:

Educational inequality and public policy preferences: Evidence from representative survey experiments

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Lergetporer, Philipp; Werner, Katharina; Woessmann, Ludger
Nicht-TUM Koautoren:
ja
Kooperation:
national
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Zeitschriftentitel:
Journal of Public Economics
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2020
Band / Volume:
188
Seitenangaben Beitrag:
104226
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.jpubeco.2020.104226
Verlag / Institution:
Elsevier BV
E-ISSN:
0047-2727
Publikationsdatum:
01.08.2020
Urteilsbesprechung:
0
Key publication:
Ja
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
not commissioned
Technology:
Nein
Interdisziplinarität:
Nein
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Nein
 BibTeX