Benutzer: Gast  Login
Sortieren nach:
und:
Mehr ...

Morales Arevalo, V.; Arnold, M.; Drescher, L.; Olearius, G.
Comparison of Organic and Conventional Milk Prices in Germany
Preise und Fairness in Wertschöpfungsketten. Methodische Ansätze und empirirsche Ergebnisse
Brümmer, B.; Hellberg-Bahr, A.; Spiller, A.
Cuvillier Verlag
2013

Mehr ...

Cash, S.B.; Farmer, A.; Hartmann, M.; Roosen, J.; Jensen, H.
Behavioral Responses to Obesity Policy Intervention
Canadian Journal of Diabetes
2013
37
Suppl.2
219

Mehr ...

Reitmeier, M; Roosen, J.
The impact of life transitions on food consumption decisions - Analysis of older consumers
Workshop "Context-Dependent Consumer Decision-Making. An interdisciplinary inquiry" (Dip. Economia e Management, Trento)
Trento, Italy
2013

Mehr ...

Cash, S.; Drescher, L.; Grebitus, C.; Hartmann, M.; Roosen, J.
Information as a policy intervention
Obesity Summit
Vancouver, Canada
2013

Mehr ...

Roosen, J.; Grebitus, C.; Farmer, A.; Cash, S.
How can we incorporate behaviour into better obesity prevention and policy interventions?
Obesity Summit
Vancouver, Canada
2013

Mehr ...

Roosen, J. (editor)
Editorial: Consumer choice and the acceptance of production practice: introduction and overview
Special paper collection from the IAAE conference 2012. Agricultural Economics
2013
44
4-5
511-512

Mehr ...

Reitmeier, M.; Roosen, J.
Veränderung der Markenpräferenz für Milchprodukte durch Lebensphasenänderung
Milchwirtschaftlichen Herbsttagung
Weihenstephan, Germany
2013

Mehr ...

Hasselbach, J.;Roosen, J.
Consumer Heterogeneity in the Willingness to pay for local and organic food
International Choice Modelling Conference
Sydney, Australia
2013

Mehr ...

Hasselbach, J.; Roosen, J.
Consumer Heterogeneity in the Willingness to pay for local and organic food
137th EAAE Seminar ‘Workshop on Valuation Methods in Agro-food and Environ-mental Economics: Methodological and empirical challenges in Valuation Methods’
Castelldefels, Spain
2013

Mehr ...

Roosen, J.; Köttl, B.; Hasselbach, J.
Regional und Bio: Kaufmotive und Kaufverhalten bei bayerischen Ökoprodukten. Bericht für das Bayerische Staatsministerium für Ernährung, Landwirtschaft und Forsten
2013