- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Süssmuth, Bernd
- Nicht-TUM Koautoren:
- nein
- Kooperation:
- -
- Titel:
- Beauty in the Classroom: Are German Students Less Blinded? Putative Pedagogical Productivity Due to Professors’ Pulchritude: Peculiar or Pervasive?
- Intellectual Contribution:
- Discipline-based Research
- Zeitschriftentitel:
- Applied Economics
- Journal gelistet in FT50 Ranking:
- nein
- Jahr:
- 2006
- Band / Volume:
- 38
- Seitenangaben Beitrag:
- 231-238
- Volltext / DOI:
- doi:10.1080/00036840500390296
- Verlag / Institution:
- Informa UK Limited
- Publikationsdatum:
- 10.02.2006
- Urteilsbesprechung:
- 0
- Key publication:
- Nein
- Peer reviewed:
- Ja
- International:
- Ja
- Book review:
- Nein
- commissioned:
- not commissioned
- Professional Journal:
- Nein
- BibTeX