- Titel:
COVID-19 and educational inequality: How school closures affect low- and high-achieving students
- Dokumenttyp:
- Zeitschriftenaufsatz
- Autor(en):
- Grewenig, Elisabeth; Lergetporer, Philipp; Werner, Katharina; Woessmann, Ludger; Zierow, Larissa
- Nicht-TUM Koautoren:
- ja
- Kooperation:
- national
- Intellectual Contribution:
- Discipline-based Research
- Zeitschriftentitel:
- European Economic Review
- Journal gelistet in FT50 Ranking:
- nein
- Jahr:
- 2021
- Band / Volume:
- 140
- Seitenangaben Beitrag:
- 103920
- Volltext / DOI:
- doi:10.1016/j.euroecorev.2021.103920
- Verlag / Institution:
- Elsevier BV
- E-ISSN:
- 0014-2921
- Publikationsdatum:
- 01.11.2021
- Urteilsbesprechung:
- 0
- Key publication:
- Ja
- Peer reviewed:
- Ja
- commissioned:
- not commissioned
- Technology:
- Nein
- Interdisziplinarität:
- Nein
- Leitbild:
- ;
- Ethics und Sustainability:
- Nein
- BibTeX