Benutzer: Gast  Login
Titel:

COVID-19 and educational inequality: How school closures affect low- and high-achieving students

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Grewenig, Elisabeth; Lergetporer, Philipp; Werner, Katharina; Woessmann, Ludger; Zierow, Larissa
Nicht-TUM Koautoren:
ja
Kooperation:
national
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Zeitschriftentitel:
European Economic Review
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2021
Band / Volume:
140
Seitenangaben Beitrag:
103920
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.euroecorev.2021.103920
Verlag / Institution:
Elsevier BV
E-ISSN:
0014-2921
Publikationsdatum:
01.11.2021
Urteilsbesprechung:
0
Key publication:
Ja
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
not commissioned
Technology:
Nein
Interdisziplinarität:
Nein
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Nein
 BibTeX