mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
2024
(5458)
2023
(7968)
2022
(8731)
2021
(8939)
2020
(8193)
Fakultäten
(7578)
Architektur
(109)
Bau Geo Umwelt
(586)
Chemie
(181)
Elektrotechnik und Informationstechnik
(1099)
Informatik
(508)
Luftfahrt, Raumfahrt und Geodäsie
(472)
Maschinenwesen
(972)
Mathematik
(129)
Medizin
(860)
Physik
(257)
Sport- und Gesundheitswissenschaften
(273)
TUM School of Education
(171)
TUM School of Governance
(139)
Wirtschaftswissenschaften
(422)
Wissenschaftszentrum Weihenstephan
(1278)
TUM Campus Straubing für Biotechnologie und Nachhaltigkeit
(128)
Integrated Research Centers
(321)
Zentrale Einrichtungen
(294)
2019
(8865)
2018
(8662)
2017
(8686)
2016
(8830)
2015
(8220)
2014
(7148)
2013
(6755)
2012
(5773)
2011
(5563)
2010
(5427)
2009
(4595)
2008
(4109)
1989 - 2007
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2020
Fakultäten
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Why educating for clinical machine learning still requires attention to history: a rejoinder to Gauld
et al
Document type:
Zeitschriftenaufsatz
Author(s):
Starke, Georg; De Clercq, Eva; Borgwardt, Stefan; Elger, Bernice Simone
Journal title:
Psychological Medicine
Year:
2020
Journal volume:
51
Journal issue:
14
Pages contribution:
2512-2513
Fulltext / DOI:
doi:10.1017/s0033291720004766
Publisher:
Cambridge University Press (CUP)
E-ISSN:
0033-29171469-8978
Date of publication:
14.12.2020
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2020
Fakultäten
Medizin
Institut für Geschichte, Theorie und Ethik der Medizin
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Schools
TUM School of Medicine and Health
Departments
Preclinical Medicine
Institut für Geschichte und Ethik der Medizin (Prof. Buyx)
2020