Benutzer: Gast  Login
Titel:

How information affects support for education spending: Evidence from survey experiments in Germany and the United States

Dokumenttyp:
Zeitschriftenaufsatz
Autor(en):
Lergetporer, Philipp; Schwerdt, Guido; Werner, Katharina; West, Martin R.; Woessmann, Ludger
Nicht-TUM Koautoren:
ja
Kooperation:
international
Intellectual Contribution:
Discipline-based Research
Zeitschriftentitel:
Journal of Public Economics
Journal gelistet in FT50 Ranking:
nein
Jahr:
2018
Band / Volume:
167
Seitenangaben Beitrag:
138-157
Volltext / DOI:
doi:10.1016/j.jpubeco.2018.09.011
Verlag / Institution:
Elsevier BV
E-ISSN:
0047-2727
Publikationsdatum:
01.11.2018
Urteilsbesprechung:
0
Key publication:
Ja
Peer reviewed:
Ja
commissioned:
not commissioned
Technology:
Nein
Interdisziplinarität:
Nein
Leitbild:
;
Ethics und Sustainability:
Nein
 BibTeX