Systematic Derivation of Objective Requirements on Vehicle Steering System Using Methods of Substructuring
Systematische Ableitung objektiver Anforderungen an Fahrzeuglenksysteme mit Hilfe von Substrukturierungsmethoden
Münster, Martin Ralf
TUM School of Engineering and Design
Rixen, Daniel (Prof. Dr.)
Rixen, Daniel (Prof. Dr.); Abrahamson, Thomas (Prof. Ph.D.)
MTA Technische Mechanik, Technische Thermodynamik, Technische Akustik
substructuring; vehicle steering; steering vibration; steering design; front axle; four-pole method
Substrukturierung; Fahrzeuglenkung; Lenkungsvibration; Lenkungsauslegung; Vorderachse; Vierpolmethode
MTA 000