Hybrid Life Support Systems
Hybride Lebenserhaltungssysteme
Kaschubek, Daniel Markus
TUM School of Engineering and Design
Walter, Ulrich (Prof. Prof. h.c. Dr. Dr. h.c.)
Walter, Ulrich (Prof. Prof. h.c. Dr. Dr. h.c.); Nabity, James (Prof., Ph.D.)
TEC Technik, Ingenieurwissenschaften (allgemein)
ECLSS, LSS, Life Support Systems, V-HAB, modelling and simulation, BLSS, MEC, ISS, Moon Base, Mars Base, bioregenerative life support
ECLSS, LSS, Lebenserhaltungssysteme, V-HAB, Modellierung und Simulation, bioregenerative Lebenserhaltung, BLSS, ISS, Moon Base, Mars Base
VER 800