mediaTUM
Universitätsbibliothek
Technische Universität München
User: Guest
Login
de
en
mediaTUM Content
University Bibliography
2024
(4582)
2023
(7912)
2022
(8723)
2021
(8937)
2020
(8200)
2019
(8870)
2018
(8669)
Fakultäten
(7941)
Integrated Research Centers
(481)
Institute for Advanced Study (IAS)
(378)
Munich Center for Technology in Society (MCTS)
(72)
Munich School of Bioengineering (MSB)
(14)
Munich School of Engineering
(17)
Zentrale Einrichtungen
(249)
2017
(8687)
2016
(8835)
2015
(8224)
2014
(7150)
2013
(6756)
2012
(5775)
2011
(5563)
2010
(5427)
2009
(4595)
2008
(4109)
1989 - 2007
Electronic Examination Papers
Open Access Publikationen
Research Data
TUM.University Press
Collections
Projects
Institutions
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2018
Integrated Research Centers
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Title:
Die Verbindung informellen und formellen digitalen Lernens in Grundschulen
Document type:
Buchbeitrag
Author(s):
Heinz, Jana
Pages contribution:
107-123
Editor:
Kahnwald, Nina; Täubig, Vicki
Book title:
Informelles Lernen: Stand Ort Bestimmung
Publisher:
Springer VS
Publisher address:
Wiesbaden
Year:
2018
Print-ISBN:
978-3-658-15792-0
E-ISBN:
978-3-658-15793-7
Format:
Text
BibTeX
Occurrences:
mediaTUM Gesamtbestand
Hochschulbibliographie
2018
Integrated Research Centers
Munich Center for Technology in Society (MCTS)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Forschungszentren
Former Munich Center for Technology in Society (MCTS)
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Forschungszentren
Former Munich Center for Technology in Society (MCTS)
Friedrich Schiedel-Lehrstuhl für Wissenschaftssoziologie (Maasen)
Sammelbandbeiträge
mediaTUM Gesamtbestand
Einrichtungen
Forschungszentren
Former Munich Center for Technology in Society (MCTS)
Friedrich Schiedel-Lehrstuhl für Wissenschaftssoziologie (Maasen)