User: Guest  Login
Original title:
Cluster Model Studies of d-Metal Species Relevant to Catalysis and of Their Adsorption Complexes
Translated title:
Clustermodellstudie von katalyserelevanten d-Metallspezies und ihrer Komplexe
Author:
Inntam, Chan
Year:
Document type:
Faculty/School:
Fakultät für Chemie
Advisor:
Rösch, Notker (Prof. Dr.)
Referee:
Heiz, Ulrich (Prof. Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
CHE Chemie
Keywords:
d-metal; adsorption; nano particle; metal cluster; DFT
Translated keywords:
d-Metalle; Adsorption; Nanopartikel; Metallcluster; DFT
TUM classification:
CHE 180d; CHE 150d; CHE 167d