User: Guest  Login
Original title:
Relationale und Objektrelationale Datenbankkonzepte in Geoinformationssystemen
Translated title:
Relational and Object-Relational Database Concepts in Geographic Information Systems
Author:
Scheugenpflug, Stefan Johannes
Year:
Document type:
Faculty/School:
Fakultät für Bauingenieur- und Vermessungswesen
Advisor:
Schilcher, Matthäus (Prof. Dr.)
Referee:
Meng, Liqiu (Prof. Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
BAU Bauingenieurwesen, Vermessungswesen
Keywords:
Geoinformationssysteme; GIS; Datenbanken; Datenbankmodell; Relational; Objektrelational; Migration
Translated keywords:
geographic information systems; GIS; database; database model; relational; object-relational; migration
Controlled terms:
Geoinformationssystem ; Datenbank; Migration