Uhrich, Sebastian, Joerg Koenigstorfer, and Andrea Groeppel-Klein CSR Wins the Cup – How Social Activities Leverage Commercial SponsorshipsAssociation for Consumer ResearchVancouver2012
Uhrich, Sebastian;Königstorfer, JörgSoziales Framing im Sponsoring223-230Ökonomie der SportspieleTrosien, GerhardHofmann2012
Uhrich, Sebastian;Koenigstorfer, Joerg;Groeppel-Klein, AndreaCSR wins the cup – how social activities leverage commercial sponsorshipsAdvances in Consumer Research201239528-530
Königstorfer, Jörg;Gröppel-Klein, AndreaWahrnehmungs- und Kaufverhaltenswirkungen von Nährwertkennzeichnungen auf LebensmittelnMarketing ZFP – Journal of Research and Management2012343213-226
Königstorfer, JörgAufdecken (un-)gesunden Entscheidungsverhaltens mittels Photoelicitation119-132Angewandtes GesundheitsmarketingHoffmann, Stefan;Schwarz, Uta;Mai, RobertSpringer Gabler2012
Koenigstorfer, Joerg;Groeppel-Klein, AndreaImplicit and explicit attitudes to sponsors and ambushersEuropean Sport Management Quarterly2012125477-499
Koenigstorfer, Joerg;Groeppel-Klein, AndreaConsumer acceptance of the mobile InternetMarketing Letters2012234917-928
Gröppel-Klein, Andrea;Königstorfer, JörgSportsponsoring und Ambushing185-206Erlebniskommunikation: Erfolgsfaktoren für die MarketingpraxisBauer, Hans H.;Heinrich, Daniel;Samak, MichaelSpringer2012