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Baumgartner, L.S.; Wohlgemuth, S.; Zirngibl, S.; Wachtmeister, G.
Investigation of a Methane Scavenged Prechamber for Increased Efficiency of a Lean-Burn Natural Gas Engine for Automotive Applications
2015

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Uhlig, B.; Wohlgemuth, S.
LNG – Liquefied Natural Gas
München
2012

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Wohlgemuth, S.; Meiland, L.; Wachtmeister, G.; Fledersbacher, P.
Turbocharging of a Two-cylinder Lean-Burn Natural Gas Engine with Uneven Firing Order
2014

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Wohlgemuth, S.; Rösler, S.; Wachtmeister, G.
Piston Design Optimization for a Two-Cylinder Lean-Burn Natural Gas Engine - 3D-CFD-Simulation and Test Bed Measurements
2014

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Wohlgemuth, S.; Wachtmeister, G.; Kloft, P.
Development of a Hydraulic Hybrid System for Urban Traffic
2013

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Technische Universität München
Verfahren zur Regelung eines Ladedrucks eines Verbrennungsmotors
2015

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Knorr-Bremse Systeme für Nutzfahrzeuge GmbH
Vorrichtung und Verfahren zur Abgasrückführung einer Verbrennungskraftmaschine und eine entsprechende Verbrennungskraftmaschine
2014

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Wohlgemuth, S.; Wachtmeister, G.
Hydropneumatic Storage Technology for Hybrid Passenger Cars
3rd International Electric Drives Production Conference (E|DPC) 2013
IEEE Catalog Number: CFP1385P-PRT
2013

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Wohlgemuth, S.; Wachtmeister, G.
Zweizylinder-Erdgasmotor und Hydraulikhybrid - ein kostengünstiger Antriebsstrang
8. Tagung Gasfahrzeuge - Antrieb mit Zukunft
2013

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Wohlgemuth, S.; Wachtmeister, G.
Optimierung des Magerbrennverfahrens eines Zweizylinder-Erdgasmotors mittels 3D-CFD-Simulation und Prüfstandsmessung
14. Tagung "Der Arbeitsprozess des Verbrennungsmotors"
2013