User: Guest  Login
Original title:
Anreichern und Benetzen von pulverförmigen Lebensmitteln mit Flüssigkeiten in diskontinuierlichen Mischaggregaten
Original subtitle:
Benetzungsphänomene und verfahrenstechnische Einflussgrössen
Translated title:
Enrichment and wetting of powdered foodstuffs with liquids in discontinuous mixers
Translated subtitle:
Wetting phenomena and influencing process variables
Author:
Palzer, Stefan
Year:
Document type:
Faculty/School:
Fakultät Wissenschaftszentrum Weihenstephan
Advisor:
Sommer, Karl (Prof. Dr.)
Referee:
Sommer, Karl (Prof. Dr.); Nitz, Siegfried (Prof. Dr. Dr. habil.)
Format:
Language:
Subject group:
CIT Chemie-Ingenieurwesen, Technische Chemie, Biotechnologie
Keywords:
Benetzung; Pulver; Kontaktwinkel; Agglomeration; diskontinuierlicher Mischer
Translated keywords:
wetting; powder; contact angle; agglomeration; discontinuous mixer
Controlled terms:
Pulver; Benetzung; Flüssigkeit
TUM classification:
CIT 086d