Original title:
Faculty/School:
Fakultät für Mathematik
Advisor:
Gritzmann, Peter (Prof. Dr.)
Referee:
Gritzmann, Peter (Prof. Dr.); Larman, David G. (Prof. Ph.D. DSc)
Format:
Subject group:
MAT Mathematik
Keywords:
radii; convex; geometric inequalities; bodies of constant breadth; bodies of constant width
Translated keywords:
Radien; konvex; geometrische Ungleichungen; Körper konstanter Breite; Körper konstanter Dicke
Controlled terms:
Körper konstanter Breite; Konvexer Körper; Radius
TUM classification: