User: Guest  Login
Faculty/School:
Fakultät für Maschinenwesen
Advisor:
Hein, Dietmar (Prof. Dr.)
Referee:
Hein, Dietmar (Prof. Dr.); Ziegler, Felix (Prof. Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
CIT Chemie-Ingenieurwesen, Technische Chemie, Biotechnologie; ERG Energietechnik, Energiewirtschaft
Keywords:
Feuchtluft; Destillation; Verfahren; solar; Meerwasserentsalzung; dezentral; energieeffizient; effizient; thermisch; Abwärme; hybrid; Freie Konvektion; Demonstrationsanlage; Oman; Gran Canaria; Tunesien; Namibia; Modell; Simulation; Solarkollektor
Translated keywords:
Humidification dehumidification method; solar; seawater desalination; decentralised; energy efficient; solar thermal; waste heat; hybrid; natural convection; pilot plant; Oman; Canaries; Tunisia; Namibia; model; simulation; solar collector
Controlled terms:
Meerwasserentsalzung; Destillationsapparatur; Feuchtluft; Solartechnik
TUM classification:
ERG 720d; CIT 215d