User: Guest  Login
Original title:
Kristallstrukturanalyse von homooligomeren, Flavin-enthaltenden Cystein-Decarboxylasen
Translated title:
X-ray crystallographic analysis of homooligomeric flavin containing cysteine decarboxylases
Author:
Blaesse, Michael
Year:
Document type:
Faculty/School:
Fakultät für Chemie
Advisor:
Huber, Robert (Prof. Dr. Dr. h.c.)
Referee:
Huber, Robert (Prof. Dr. Dr. h.c.); Bacher, Adelbert (Prof. Dr. Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
CHE Chemie
Keywords:
Röntgenkristallographie; EpiD; Epidermin; Lantibiotika; Flavoprotein; Cystein-Decarboxylase; homooligomer
Translated keywords:
X-ray crystallography; EpiD; epidermin; lantibiotics; flavoprotein; cystein-decarboxylase; homooligomeric
Controlled terms:
Cystein-Decarboxylasen; Flavine; Kristallstruktur
TUM classification:
CHE 820d; CHE 829d; CHE 828d; CHE 875d