Teacher Collaboration in German Schools: Do Gender and School Type Influence the Frequency of Collaboration Among Teachers?
Frontiers in Education
2018
3
Measuring Teachers’ Beliefs about Autonomy support: Adaptation and Validation of the “Problems in Schools” Questionnaire (PIS)
Teacher Collaboration in German Schools: Do Gender and School Type Influence the Frequency of Collaboration Among Teachers?
Frontiers in Education
2018
3
Gewaltopfer in berufsbildenden Schulformen. Zum Zusammenhang zwischen Gewalterfahrungen und beruflicher Bildungsbiographie. Ein Forschungsbericht
2018
System, Struktur und Organisation der Berufsausbildung in Deutschland
Handbuch Berufsbildung. Springer Reference Sozialwissenschaften
R. Arnold, A. Lipsmeier & M. Rohs
Springer VS
Systemic Maladministration in the Digital Age. Serving the Individual or Bureaucracy in Educational Administration?
63- 74
International Perspectives on Maladministration in Educational Administration
E. A. Samier & P. Milley
Routledge
Indikatorenentwicklung im Föderalstaat – Governancetheoretisch fundierte Analysen im Rahmen der kanadischen Bildungsberichterstattung
Journal for Educational Research Online (JERO)
10
2
74-92
Dissertation
2018
Pflegewissenschaftliche Ansprüche in der Unterrichtsplanung – Eine empirische Untersuchung
Organisationen und Institutionen der Berufsbildungsforschung
Handbuch Berufsbildungsforschung
F. Rauner & P. Grollmann
BIBB
2018