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Becker, H.; Loder, A.; Schmid, B.; Axhausen, K. W.
Modeling car-sharing membership as a mobility tool: A multivariate Probit approach with latent variables
Travel Behaviour and Society
2017
8
26-36

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Loder, A.; Ambühl, L.; Menendez, M.; Axhausen, K. W.
Empirics of multi-modal traffic networks – Using the 3D macroscopic fundamental diagram
Transportation Research Part C: Emerging Technologies
2017
82
88-101

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Hardt, Cornelius;Bogenberger, Klaus
Usability of escooters in urban environments — A pilot study
2017 IEEE Intelligent Vehicles Symposium (IV)
IEEE
2017

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Hardt, Cornelius;Bogenberger, Klaus
Usability of escooters in urban environments — A pilot study
2017 IEEE Intelligent Vehicles Symposium (IV)
IEEE
2017

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Rempe, Felix;Kessler, Lisa;Bogenberger, Klaus
Fusing probe speed and flow data for robust short-term congestion front forecasts
2017 5th IEEE International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS)
IEEE
2017

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Geistefeldt, J.; Giuliani, S.; Busch, F.; Schendzielorz, T.; Haug, A.; Vortisch, P.; Leyn, U.; Trapp, R.
HBS-konforme Simulation des Verkehrsablaufs auf Autobahnen
2017
174

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Liu, X.; Yang, Y.; Meng, M.; Rau, A.
The impact of different bus stop designs on bus operating time components
Journal of Public Transportation
2017
1, 20
104-118

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Krause, S.; Motamedidehkordi, N.; Hoffmann, S.; Busch, F.; Hartmann, M.; Vortisch, P.
Auswirkungen des teil- und hochautomatisierten Fahrens auf die Kapazität der Fernstraßeninfrastruktur
2017

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Krause, S.; Motamedidehkordi, N.; Hoffmann, S.; Busch, F.
Mikroskopische Simulation von automatisierten Fahrzeugen zur Ermittlung der Wirkungen auf die Kapazität von Autobahnen
Straßenverkehrstechnik
2017
831-838

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Hartmann, M; Motamedidehkordi, M.; Krause, S.; Hoffmann, S.; Vortisch, P; Busch, F.
Impact of Automated Vehicles on Capacity of the German Freeway Network
2017